Projecten - Studio Han Projecten - Studio Han

Fiere klanten die het verschil maken met hun stralende identiteit, website en communicatie.

Over welk project wil je meer weten?

Wil jij met jouw verhaal hier ook tussen staan? Laat het ons weten

Eetexpert

Eetexpert is een onafhankelijk kenniscentrum bij eet- en gewichtsproblemen. Door de groei van hun projecten en informatie was hun website en kennisbank een echt doolhof, niet gebruiksvriendelijk en dat in een verouderde huisstijl. Met de nieuwe identiteit vesterkt Eetexpert haar positie als kenniscentrum door haar informatie op een professionele manier te presenteren op haar website waar de zorgverleners de informatie gemakkelijk terugvinden. eetexpert.be

//  logo & identiteit: kleurenpalet, lettertypeset, iconenset, fotografisch communicatieconcept met aanleg beeldenbank

//  website

//  Powerpoint template, template informatiefiches, roll-up banner

Terug naar boven

Jullie responsiviteit en betrouwbaarheid is een sterk punt. Daarnaast vinden we de manier waarop samen gekeken werd naar de structuur van de website een pluspunt. De website is mooi en professioneel én zit technisch goed in elkaar.

//  Cato Nys, Wetenschappelijk medewerker Eetexpert  //

Mundia

Mundia, vroeger LENNZ (Leuvens Netwerk Noord-Zuid) wilt een platform zijn waar verbinding, onderling leren en uitwisseling centraal staan. Deze nieuwe richting had een nieuwe naam en huisstijl nodig. Ze klopten hiervoor aan bij Studio Han en kregen een professionele uitstraling waar er letterlijk ruimte wordt gemaakt om elkaar te inspireren. Verder zorgde Tine voor de nieuwe naam en ondersteunde ze Mundia in hun strategie. Top team en top resultaat als je het mij vraagt!

//  naamscreatie

//  logo & identiteit: kleurenpalet, lettertypeset, fotografisch communicatieconcept en aanleg beeldenbank

//  visitekaartje en poster die tevens als flyer gebruikt kan worden

Terug naar boven

Bedankt voor het indrukwekkende werk dat je gedaan hebt. Het was als nieuwkomer prettig om toe te komen op een plek met niet alleen een aantrekkelijke visuele stijl, maar ook een helder gecommuniceerde stijlgids.

//  Bram Cleys, coördinator Mundia  //

Okio

Omdat de oorspronkelijke praktijk niet meer voldeed aan de noden, besluiten de oogartsen van Herent een nieuwe praktijk te bouwen. Dit was het juiste moment om hun identiteit te professionaliseren. De kleuren van de identiteit werden mee opgenomen in het interieur zodat alles 1 geheel vormt.

//  logo & identiteit: kleurenpalet, lettertypeset

//  visite- en afsprakenkaartjes, briefpapier, interieur-integratie

Terug naar boven
Okio logo
Okio logo in verschillende kleuren

We hadden meteen een goed gevoel bij de eerste voorstellen. We zijn dan ook heel blij met het resultaat en het doortrekken van de huisstijl naar het interieur van de praktijk.

//  Carolien De Graeve, oogarts  //

Okio afsprakenkaartje
Okio naamkaartjes
Okio naamkaartjes
Okio briefhoofd
Okio deurstickers
Okio praktijk
Okio lichtsignalisatie

Sanitas

Een medisch schoonheidsinstituut voor hem en haar waar je echt kunt thuiskomen, ontspannen en genieten. De ervaring die je in het schoonheidssalon kreeg, stemde niet meer overeen met de verouderde website. We fristen de huisstijl op en paste hem toe op de nieuwe website. Zo krijgt de bezoeker een totaalervaring: zowel op de site als in het salon.

//  logo rebranding & identiteit: kleurenpalet, lettertypeset, iconenset, illustratiestijl, fotografisch communicatieconcept met aanleg beeldenbank

//  website

//  bedanktkaartje, kadobon

Terug naar boven

Dankjewel voor je professionele inzet. Echt knap hoe je alles tot in de puntjes organiseert. Je bent een deel van ons Sanitas-team.

//  Anne-Lies Schoolmeesters, zaakvoerder Sanitas  //

 

Huisartsengroep Arcade

De vorige website van de huisartsenpraktijk was verouderd. Ze hadden nood aan een nieuwe, moderne website die hun professionaliteit uitstraalt én die gebruiksvriendelijk was voor de patiënt. Zowel de jonge als oudere generatie dokters zijn nu fier verbonden te zijn met de praktijk en laten graag aan de buitenwereld zien waarvoor zij zich elke dag inzetten: hun patiënten. huisartsengroeparcade.be

//  identiteit: kleurenpalet, lettertypeset, iconenset, illustratiestijl, fotografisch communicatieconcept met aanleg beeldenbank

//  website

Terug naar boven

Het was een groot voordeel dat Studio Han naast de website ook de foto’s op zich nam. Zo moesten wij enkel de teksten herschrijven. We kregen duidelijke richtlijnen zodat we efficiënt zelf met de website aan de slag konden. We zijn heel blij met het vlotte proces en het mooie resultaat.

//  medisch secretariaat Huisartsengroep Arcade  //

 

 

Vakantieverblijf Hageland

Het vakantieverblijf is thuiskomen op vakantie. Het verblijf bevindt zich onder hetzelfde dak als het woonhuis van de eigenaars. Zo kun je gemakkelijk beroep doen op de flexibliteit van de verhuurders, maar je krijgt genoeg privacy om te doen waar je zin in hebt. Alles mag, niks moet. Laat de vakantie maar beginnen! Nu komt dit ook tot uiting in hun huisstijl.

//  logo & huisstijl: kleurenpalet, lettertypeset, illustratiestijl met illustraties, fotografisch communicatieconcept en fotoshoot, aanleg beeldenbank

//  website ontwerp

//  visitekaartje, flyer, bierviltjes, wenskaartjes, social media, Word-template, beleeftafel, vlag

Terug naar boven

Balie Limburg

De balie van Tongeren en Hasselt bundelen hun krachten onder de naam Balie Limburg. Zij zijn de eerste balies die zich samenvoegen, een echt voorbeeld voor de sector. Balie Limburg is klaar voor de toekomst en dit reflecteert in het moderne en frisse logo met bijhorende communicatiedragers. Het logo werd onder veel belangstelling kenbaar gemaakt door minister Koen Geens.

//  logo & identiteit: kleurenpalet, lettertypeset

//  concept voor de huisstijldragers

Terug naar boven
Logo Balie Limburg
Inhuldiging logo Balie Limburg met minister Koen Geens
Balie Limburg enveloppe en visitekaartjes

Bedankt voor het geleverde werk. Het nieuwe logo is heel goed onthaald.

//  Raf Sterken, voorzitter CBLB  //

 

 

Balie Limburg onthaal met logo
Balie Limburg logo bij de toga's

Securo Journo

Securo Journo creëert bewustzijn rond cyber security, privacy en encryptie. Veel mensen zijn hier niet mee bezig omdat ze de juiste informatie niet vinden. Securo Journo schrijft en verzamelt dit op zijn website. Zijn identiteit focust dan ook op dit veiligheidsgevoel.

//  positionering

//  logo & identiteit: kleurenpalet, lettertypeset, illustratiestijl met illustraties, fotografisch communicatieconcept 

//  website

//  visitekaartje

Terug naar boven
Securo Journo logo

De duidelijke planning was echt een pluspunt. Ik had steeds iets om naar uit te kijken.

//  Kwinten Rummens, Zaakvoerder Securo Journo  //

Securo Journo illustratie
Securo Journo naamkaartje
Securo Journo website

Centrum Beroepsopleiding Limburgse Balie

Met opleidingen over interessante en actuele topics organiseert CBLB middag opleidingen om de Limburgse advocaten op de hoogte te houden van de meest recente ontwikkelingen die nuttig en noodzakelijk zijn voor de uitoefening van hun beroep. Voor hen ontwierpen we een logo met een visuele connectie naar de Balie van Limburg.

//  logo & identiteit: kleurenpalet en lettertypeset

Terug naar boven
Logo CBLB
CBLB visitekaartje

Bedankt voor het geleverde werk. Het nieuwe logo is heel goed onthaald.

//  Raf Sterken, voorzitter CBLB  //

CBLB notitieboekje