Projecten - Studio Han Projecten - Studio Han

Fiere klanten die het verschil maken met hun stralende identiteit, website en communicatie.

Over welk project wil je meer weten?

Wil jij met jouw verhaal hier ook tussen staan? Laat het ons weten

PFAS

Het Saneringsverbond is een afsprakenkader om de PFAS-verontreiniging rond de 3M fabriek in Zwijndrecht de komende jaren proactief en geïntegreerd aan te pakken. Het verbond is een samenwerking tussen de Vlaamse overheid, de gemeente Zwijndrecht en milieu- en burgerbewegingen.

Een beheercomité met de initiatiefnemers volgt de acties op, evalueert ze en stelt ze bij indien nodig. Daarnaast heeft het beheercomité de taakstelling om advies te geven rond de indien nodig. Daarnaast heeft het beheercomité de taakstelling om advies te geven rond de communicatie en indien nodig te stroomlijnen. Daarom zijn er communicatiebouwstenen opgemaakt die zorgen voor:

// Herkenbaarheid en uniformiteit voor de burger

// Inzicht in de verscheidenheid van acties

// Visualiseren van linken tussen acties

// logo

// identiteit & huisstijl waaronder kleurenpalet, lettertypeset, iconenset

// andere digitale huisstijldragers — infographics, illustraties

// papieren huisstijldragers — brochure

Terug naar boven

B18

Krantenwinkels in België bieden steeds vaker producten aan die niet bestemd zijn voor minderjarigen. Denk aan alcohol, gokspelen, tabak- en nicotineproducten. Hoewel de wetgeving hier erg duidelijk over is, trachten jongeren door de mazen van het net te glippen. Met B18 wordt een duidelijk signaal geven: verkoop van dergelijke producten aan minderjarigen? Niet bij ons!

// logo

// identiteit & huisstijl waaronder kleurenpalet en lettertypeset

// website: structuur, ontwerp, programmatie, onderhoud — met interactieve kaart, formulieren, drietalig

// papieren huisstijldragers — jaarlijkse stickers

Terug naar boven

Het kwaliteitslabel, de identiteit en de website waar winkels het charter kunnen ondertekenen, daar zorgen wij voor.

//  Hanne Schoolmeesters  //

Digital For Youth

DigitalForYouth.be is een vzw die de digitale kloof in België wilt verkleinen voor jongeren tussen 6 en 25 met een gebrek aan (digitale) kennis en/of middelen (laptops, internetverbinding etc). Dit doen we in de eerste plaats door het ter beschikking stellen van laptops. Dit doen ze in de eerste plaats door het ter beschikking stellen van laptops. Daarnaast proberen ze ook een centraal aanspreekpunt te zijn voor alles wat met digitale vaardigheden en connectiviteit te maken heeft. Digital For Youth wilt ook hun interesse in technologie stimuleren en hun digitale vaardigheden verbeteren.

// logo

// identiteit & huisstijl waaronder kleurenpalet, lettertypeset, iconenset

// website: structuur, ontwerp, programmatie, onderhoud — met interactieve webapplicatie, community- en nieuwsartikels, tweetalig

// andere digitale huisstijldragers — e-mailhandtekening, Word en Powerpoint template, mailingtemplate, huisstijlgids, social media profiel en templates, salespresentatie

// papieren huisstijldragers — visitekaartjes, roll-up banners, stickers, jaarlijks impactverslag

Terug naar boven

Dank je wel voor de fantastische opvolging en uiteraard voor de fijne samenwerking! Het is fijn dat jullie al onze vragen beantwoorden en alles samenvatten in het klantenportaal. Daarnaast volgen jullie alles fantastisch op. Alles is 1 mooi geheel. We zijn er heel blij mee. Well done!

//  Team Digital For Youth  //

Eetexpert

Eetexpert is een onafhankelijk kenniscentrum bij eet- en gewichtsproblemen. Door de groei van hun projecten en informatie was hun website en kennisbank een echt doolhof, niet gebruiksvriendelijk en dat in een verouderde huisstijl. Met de nieuwe identiteit vesterkt Eetexpert haar positie als kenniscentrum door haar informatie op een professionele manier te presenteren op haar website waar de zorgverleners de informatie gemakkelijk terugvinden. eetexpert.be

//  logo & identiteit: kleurenpalet, lettertypeset, iconenset, fotografisch communicatieconcept met aanleg beeldenbank

//  website

//  Powerpoint template, template informatiefiches, roll-up banner

Terug naar boven

Jullie responsiviteit en betrouwbaarheid is een sterk punt. Daarnaast vinden we de manier waarop samen gekeken werd naar de structuur van de website een pluspunt. De website is mooi en professioneel én zit technisch goed in elkaar.

//  Cato Nys, Wetenschappelijk medewerker Eetexpert  //

Studentensport Vlaanderen

Studentensport Vlaanderen is een door Sport Vlaanderen erkende federatie die instaat voor het organiseren en promoten van competitieve en recreatieve sportontmoetingen tussen studenten van het hoger onderwijs.

// logo

// identiteit & huisstijl waaronder kleurenpalet, lettertypeset

// beeldtaal: iconenset, herkenbaar element en design systeem

// website: structuur en ontwerp

// social media: Canva template waarmee ze zelf aan de slag kunnen

Terug naar boven

We zijn heel tevreden met het resultaat! Studio Han staat voor ons voor goede kwaliteit, goede planning, vlotte en vriendelijke communicatie, goede opvolging en leuke designs.

//  Hanne Sterkens, Coördinator Studentensport Vlaanderen  //

Praktijk Lux

Praktijk Lux biedt persoonlijke gynaecologische en verloskundige zorg aan voor vrouwen van alle leeftijden. De praktijk onderscheidt zich door hun expertise in HPV en senologie op vlak van gynaecologie, en door de samenwerking onder één dak met vroedvrouwen voor de opvolging van zwangeren. De praktijk is verbonden aan UZ Leuven.

Ter gelegenheid van hun nieuwe praktijk hadden ze nood aan een even moderne digitale uitstraling. Hier hielp Studio Han hen graag mee verder. We ontwikkelden een passende identiteit en pasten deze toe op een tijdelijke website (hun oude website was namelijk niet meer werkzaam). Zo konden de patiënten, in afwachting van de nieuwe website, toch afspraken blijven maken en kwam de werking van de praktijk niet in het gedrang.

// logo

// identiteit & huisstijl waaronder kleurenpalet, lettertypeset

// tijdelijke website

// website

Terug naar boven

Mundia

Mundia, vroeger LENNZ (Leuvens Netwerk Noord-Zuid) wilt een platform zijn waar verbinding, onderling leren en uitwisseling centraal staan. Deze nieuwe richting had een nieuwe naam en huisstijl nodig. Ze klopten hiervoor aan bij Studio Han en kregen een professionele uitstraling waar er letterlijk ruimte wordt gemaakt om elkaar te inspireren. Verder zorgde Tine voor de nieuwe naam en ondersteunde ze Mundia in hun strategie. Top team en top resultaat als je het mij vraagt!

//  naamscreatie

//  logo & identiteit: kleurenpalet, lettertypeset, fotografisch communicatieconcept en aanleg beeldenbank

//  visitekaartje en poster die tevens als flyer gebruikt kan worden

Terug naar boven

Bedankt voor het indrukwekkende werk dat je gedaan hebt. Het was als nieuwkomer prettig om toe te komen op een plek met niet alleen een aantrekkelijke visuele stijl, maar ook een helder gecommuniceerde stijlgids.

//  Bram Cleys, coördinator Mundia  //

Moniquet & Company

Moniquet & Company is een strategische partner die garant staat voor waardecreatie. Vanuit een wetenschappelijke onderbouw met oog voor statistische relevantie wordt gezocht naar de hefbomen die een grote impact hebben op de resultaten van de onderneming. Dit doen we door effectiviteit te genereren en zekerheid & financiële waarde voor organisaties te creëren. Een persoonlijke aanpak en maatwerk staan hierbij centraal.

// identiteit & huisstijl — kleurenpalet, lettertypeset, iconenset

// overkoepelend kader voor de huisstijl met fotografisch communicatieconcept

// digitale huisstijldragers — Word en Powerpoint template, mailingtemplate, online huisstijlgids, herkenbare elementen

// papieren huisstijldragers — kerstkaartjes, presentatiemap, naamkaartjes

Terug naar boven

Studio Han is zeer professioneel in hun ondersteuning. Ze begrijpen de klant en zoeken actief mee naar manieren om de persoonlijkheid van het bedrijf in de resultaten te verwerken. Wij zijn zeer tevreden over onze huisstijl.

//  Erik Moniquet, MBA Managing Director Moniquet & Company  //

Jean-Marie Aerts (JMX)

Jean-Marie Aerts is een Belgisch gitarist en producer. Hij is vooral bekend geworden als lid van de Belgische band T.C. Matic en als producer van o.a. Urban Dance Squad, Jo Lemaire, Absynthe Minded...

// logo

// identiteit & huisstijl waaronder kleurenpalet, lettertypeset

// platenhoezen

// website met nieuwsberichten, discografie per jaar, audiofragmenten, videofragmenten, links naar de verschillende muziekplatformen om de muziek te kopen of te streamen

// website: structuur, ontwerp, programmatie, onderhoud

Terug naar boven

Hanne heeft ons geholpen met het logo, een nieuwe website, nieuwsbrieftemplates, de opmaak van verschillende hoesjes,… Ik ben blij over het professionele resultaat. Hanne is zeer bereikbaar en staat altijd klaar om te helpen, uitleg te geven en ons te ondersteunen waar nodig. Ze motiveert ons onwaarschijnlijk positief. We zijn haar heel dankbaar.

//  Miet Ongena, Allround Assistant Jean-Marie Aerts (JMX)  //

Okio

Omdat de oorspronkelijke praktijk niet meer voldeed aan de noden, besluiten de oogartsen van Herent een nieuwe praktijk te bouwen. Dit was het juiste moment om hun identiteit te professionaliseren. De kleuren van de identiteit werden mee opgenomen in het interieur zodat alles 1 geheel vormt.

//  logo & identiteit: kleurenpalet, lettertypeset

//  visite- en afsprakenkaartjes, briefpapier, interieur-integratie

Terug naar boven
Okio logo
Okio logo in verschillende kleuren

We hadden meteen een goed gevoel bij de eerste voorstellen. We zijn dan ook heel blij met het resultaat en het doortrekken van de huisstijl naar het interieur van de praktijk.

//  Carolien De Graeve, oogarts  //

Okio afsprakenkaartje
Okio naamkaartjes
Okio naamkaartjes
Okio briefhoofd
Okio deurstickers
Okio praktijk
Okio lichtsignalisatie

Huisartsengroep Arcade

De vorige website van de huisartsenpraktijk was verouderd. Ze hadden nood aan een nieuwe, moderne website die hun professionaliteit uitstraalt én die gebruiksvriendelijk was voor de patiënt. Zowel de jonge als oudere generatie dokters zijn nu fier verbonden te zijn met de praktijk en laten graag aan de buitenwereld zien waarvoor zij zich elke dag inzetten: hun patiënten. huisartsengroeparcade.be

//  identiteit: kleurenpalet, lettertypeset, iconenset, illustratiestijl, fotografisch communicatieconcept met aanleg beeldenbank

//  website

Terug naar boven

Het was een groot voordeel dat Studio Han naast de website ook de foto’s op zich nam. Zo moesten wij enkel de teksten herschrijven. We kregen duidelijke richtlijnen zodat we efficiënt zelf met de website aan de slag konden. We zijn heel blij met het vlotte proces en het mooie resultaat.

//  medisch secretariaat Huisartsengroep Arcade  //

 

 

Sanitas

Een medisch schoonheidsinstituut voor hem en haar waar je echt kunt thuiskomen, ontspannen en genieten. De ervaring die je in het schoonheidssalon kreeg, stemde niet meer overeen met de verouderde website. We fristen de huisstijl op en paste hem toe op de nieuwe website. Zo krijgt de bezoeker een totaalervaring: zowel op de site als in het salon.

//  logo rebranding & identiteit: kleurenpalet, lettertypeset, iconenset, illustratiestijl, fotografisch communicatieconcept met aanleg beeldenbank

//  website

//  bedanktkaartje, kadobon

Terug naar boven

Dankjewel voor je professionele inzet. Echt knap hoe je alles tot in de puntjes organiseert. Je bent een deel van ons Sanitas-team.

//  Anne-Lies Schoolmeesters, zaakvoerder Sanitas  //

 

Vakantieverblijf Hageland

Het vakantieverblijf is thuiskomen op vakantie. Het verblijf bevindt zich onder hetzelfde dak als het woonhuis van de eigenaars. Zo kun je gemakkelijk beroep doen op de flexibliteit van de verhuurders, maar je krijgt genoeg privacy om te doen waar je zin in hebt. Alles mag, niks moet. Laat de vakantie maar beginnen! Nu komt dit ook tot uiting in hun huisstijl.

//  logo & huisstijl: kleurenpalet, lettertypeset, illustratiestijl met illustraties, fotografisch communicatieconcept en fotoshoot, aanleg beeldenbank

//  website ontwerp

//  visitekaartje, flyer, bierviltjes, wenskaartjes, social media, Word-template, beleeftafel, vlag

Terug naar boven

Balie Limburg

De balie van Tongeren en Hasselt bundelen hun krachten onder de naam Balie Limburg. Zij zijn de eerste balies die zich samenvoegen, een echt voorbeeld voor de sector. Balie Limburg is klaar voor de toekomst en dit reflecteert in het moderne en frisse logo met bijhorende communicatiedragers. Het logo werd onder veel belangstelling kenbaar gemaakt door minister Koen Geens.

//  logo & identiteit: kleurenpalet, lettertypeset

//  concept voor de huisstijldragers

Terug naar boven
Logo Balie Limburg
Inhuldiging logo Balie Limburg met minister Koen Geens
Balie Limburg enveloppe en visitekaartjes

Bedankt voor het geleverde werk. Het nieuwe logo is heel goed onthaald.

//  Raf Sterken, voorzitter CBLB  //

 

 

Balie Limburg onthaal met logo
Balie Limburg logo bij de toga's

Securo Journo

Securo Journo creëert bewustzijn rond cyber security, privacy en encryptie. Veel mensen zijn hier niet mee bezig omdat ze de juiste informatie niet vinden. Securo Journo schrijft en verzamelt dit op zijn website. Zijn identiteit focust dan ook op dit veiligheidsgevoel.

//  positionering

//  logo & identiteit: kleurenpalet, lettertypeset, illustratiestijl met illustraties, fotografisch communicatieconcept 

//  website

//  visitekaartje

Terug naar boven
Securo Journo logo

De duidelijke planning was echt een pluspunt. Ik had steeds iets om naar uit te kijken.

//  Kwinten Rummens, Zaakvoerder Securo Journo  //

Securo Journo illustratie
Securo Journo naamkaartje
Securo Journo website

Centrum Beroepsopleiding Limburgse Balie

Met opleidingen over interessante en actuele topics organiseert CBLB middag opleidingen om de Limburgse advocaten op de hoogte te houden van de meest recente ontwikkelingen die nuttig en noodzakelijk zijn voor de uitoefening van hun beroep. Voor hen ontwierpen we een logo met een visuele connectie naar de Balie van Limburg.

//  logo & identiteit: kleurenpalet en lettertypeset

Terug naar boven
Logo CBLB
CBLB visitekaartje

Bedankt voor het geleverde werk. Het nieuwe logo is heel goed onthaald.

//  Raf Sterken, voorzitter CBLB  //

CBLB notitieboekje