Over ons
leer ons beter kennen
Fiere klanten die het verschil maken met hun stralende identiteit, website en communicatie.
Het Saneringsverbond is een afsprakenkader om de PFAS-verontreiniging rond de 3M fabriek in Zwijndrecht de komende jaren proactief en geïntegreerd aan te pakken. Het verbond is een samenwerking tussen de Vlaamse overheid, de gemeente Zwijndrecht en milieu- en burgerbewegingen.
Een beheercomité met de initiatiefnemers volgt de acties op, evalueert ze en stelt ze bij indien nodig. Daarnaast heeft het beheercomité de taakstelling om advies te geven rond de indien nodig. Daarnaast heeft het beheercomité de taakstelling om advies te geven rond de communicatie en indien nodig te stroomlijnen. Daarom zijn er communicatiebouwstenen opgemaakt die zorgen voor:
// Herkenbaarheid en uniformiteit voor de burger
// Inzicht in de verscheidenheid van acties
// Visualiseren van linken tussen acties
// logo
// identiteit & huisstijl waaronder kleurenpalet, lettertypeset, iconenset
// andere digitale huisstijldragers — infographics, illustraties
// papieren huisstijldragers — brochure
Krantenwinkels in België bieden steeds vaker producten aan die niet bestemd zijn voor minderjarigen. Denk aan alcohol, gokspelen, tabak- en nicotineproducten. Hoewel de wetgeving hier erg duidelijk over is, trachten jongeren door de mazen van het net te glippen. Met B18 wordt een duidelijk signaal geven: verkoop van dergelijke producten aan minderjarigen? Niet bij ons!
// logo
// identiteit & huisstijl waaronder kleurenpalet en lettertypeset
// website: structuur, ontwerp, programmatie, onderhoud — met interactieve kaart, formulieren, drietalig
// papieren huisstijldragers — jaarlijkse stickers
// Hanne Schoolmeesters //
DigitalForYouth.be is een vzw die de digitale kloof in België wilt verkleinen voor jongeren tussen 6 en 25 met een gebrek aan (digitale) kennis en/of middelen (laptops, internetverbinding etc). Dit doen we in de eerste plaats door het ter beschikking stellen van laptops. Dit doen ze in de eerste plaats door het ter beschikking stellen van laptops. Daarnaast proberen ze ook een centraal aanspreekpunt te zijn voor alles wat met digitale vaardigheden en connectiviteit te maken heeft. Digital For Youth wilt ook hun interesse in technologie stimuleren en hun digitale vaardigheden verbeteren.
// logo
// identiteit & huisstijl waaronder kleurenpalet, lettertypeset, iconenset
// website: structuur, ontwerp, programmatie, onderhoud — met interactieve webapplicatie, community- en nieuwsartikels, tweetalig
// andere digitale huisstijldragers — e-mailhandtekening, Word en Powerpoint template, mailingtemplate, huisstijlgids, social media profiel en templates, salespresentatie
// papieren huisstijldragers — visitekaartjes, roll-up banners, stickers, jaarlijks impactverslag
// Team Digital For Youth //
Eetexpert is een onafhankelijk kenniscentrum bij eet- en gewichtsproblemen. Door de groei van hun projecten en informatie was hun website en kennisbank een echt doolhof, niet gebruiksvriendelijk en dat in een verouderde huisstijl. Met de nieuwe identiteit vesterkt Eetexpert haar positie als kenniscentrum door haar informatie op een professionele manier te presenteren op haar website waar de zorgverleners de informatie gemakkelijk terugvinden. eetexpert.be
// logo & identiteit: kleurenpalet, lettertypeset, iconenset, fotografisch communicatieconcept met aanleg beeldenbank
// website
// Powerpoint template, template informatiefiches, roll-up banner
// Cato Nys, Wetenschappelijk medewerker Eetexpert //
Studentensport Vlaanderen is een door Sport Vlaanderen erkende federatie die instaat voor het organiseren en promoten van competitieve en recreatieve sportontmoetingen tussen studenten van het hoger onderwijs.
// logo
// identiteit & huisstijl waaronder kleurenpalet, lettertypeset
// beeldtaal: iconenset, herkenbaar element en design systeem
// website: structuur en ontwerp
// social media: Canva template waarmee ze zelf aan de slag kunnen
// Hanne Sterkens, Coördinator Studentensport Vlaanderen //
Praktijk Lux biedt persoonlijke gynaecologische en verloskundige zorg aan voor vrouwen van alle leeftijden. De praktijk onderscheidt zich door hun expertise in HPV en senologie op vlak van gynaecologie, en door de samenwerking onder één dak met vroedvrouwen voor de opvolging van zwangeren. De praktijk is verbonden aan UZ Leuven.
Ter gelegenheid van hun nieuwe praktijk hadden ze nood aan een even moderne digitale uitstraling. Hier hielp Studio Han hen graag mee verder. We ontwikkelden een passende identiteit en pasten deze toe op een tijdelijke website (hun oude website was namelijk niet meer werkzaam). Zo konden de patiënten, in afwachting van de nieuwe website, toch afspraken blijven maken en kwam de werking van de praktijk niet in het gedrang.
// logo
// identiteit & huisstijl waaronder kleurenpalet, lettertypeset
// tijdelijke website
// website
Mundia, vroeger LENNZ (Leuvens Netwerk Noord-Zuid) wilt een platform zijn waar verbinding, onderling leren en uitwisseling centraal staan. Deze nieuwe richting had een nieuwe naam en huisstijl nodig. Ze klopten hiervoor aan bij Studio Han en kregen een professionele uitstraling waar er letterlijk ruimte wordt gemaakt om elkaar te inspireren. Verder zorgde Tine voor de nieuwe naam en ondersteunde ze Mundia in hun strategie. Top team en top resultaat als je het mij vraagt!
// naamscreatie
// logo & identiteit: kleurenpalet, lettertypeset, fotografisch communicatieconcept en aanleg beeldenbank
// visitekaartje en poster die tevens als flyer gebruikt kan worden
// Bram Cleys, coördinator Mundia //
Moniquet & Company is een strategische partner die garant staat voor waardecreatie. Vanuit een wetenschappelijke onderbouw met oog voor statistische relevantie wordt gezocht naar de hefbomen die een grote impact hebben op de resultaten van de onderneming. Dit doen we door effectiviteit te genereren en zekerheid & financiële waarde voor organisaties te creëren. Een persoonlijke aanpak en maatwerk staan hierbij centraal.
// identiteit & huisstijl — kleurenpalet, lettertypeset, iconenset
// overkoepelend kader voor de huisstijl met fotografisch communicatieconcept
// digitale huisstijldragers — Word en Powerpoint template, mailingtemplate, online huisstijlgids, herkenbare elementen
// papieren huisstijldragers — kerstkaartjes, presentatiemap, naamkaartjes
// Erik Moniquet, MBA Managing Director Moniquet & Company //
Jean-Marie Aerts is een Belgisch gitarist en producer. Hij is vooral bekend geworden als lid van de Belgische band T.C. Matic en als producer van o.a. Urban Dance Squad, Jo Lemaire, Absynthe Minded...
// logo
// identiteit & huisstijl waaronder kleurenpalet, lettertypeset
// platenhoezen
// website met nieuwsberichten, discografie per jaar, audiofragmenten, videofragmenten, links naar de verschillende muziekplatformen om de muziek te kopen of te streamen
// website: structuur, ontwerp, programmatie, onderhoud
// Miet Ongena, Allround Assistant Jean-Marie Aerts (JMX) //
Omdat de oorspronkelijke praktijk niet meer voldeed aan de noden, besluiten de oogartsen van Herent een nieuwe praktijk te bouwen. Dit was het juiste moment om hun identiteit te professionaliseren. De kleuren van de identiteit werden mee opgenomen in het interieur zodat alles 1 geheel vormt.
// logo & identiteit: kleurenpalet, lettertypeset
// visite- en afsprakenkaartjes, briefpapier, interieur-integratie
// Carolien De Graeve, oogarts //
De vorige website van de huisartsenpraktijk was verouderd. Ze hadden nood aan een nieuwe, moderne website die hun professionaliteit uitstraalt én die gebruiksvriendelijk was voor de patiënt. Zowel de jonge als oudere generatie dokters zijn nu fier verbonden te zijn met de praktijk en laten graag aan de buitenwereld zien waarvoor zij zich elke dag inzetten: hun patiënten. huisartsengroeparcade.be
// identiteit: kleurenpalet, lettertypeset, iconenset, illustratiestijl, fotografisch communicatieconcept met aanleg beeldenbank
// website
// medisch secretariaat Huisartsengroep Arcade //
Een medisch schoonheidsinstituut voor hem en haar waar je echt kunt thuiskomen, ontspannen en genieten. De ervaring die je in het schoonheidssalon kreeg, stemde niet meer overeen met de verouderde website. We fristen de huisstijl op en paste hem toe op de nieuwe website. Zo krijgt de bezoeker een totaalervaring: zowel op de site als in het salon.
// logo rebranding & identiteit: kleurenpalet, lettertypeset, iconenset, illustratiestijl, fotografisch communicatieconcept met aanleg beeldenbank
// website
// bedanktkaartje, kadobon
// Anne-Lies Schoolmeesters, zaakvoerder Sanitas //
Het vakantieverblijf is thuiskomen op vakantie. Het verblijf bevindt zich onder hetzelfde dak als het woonhuis van de eigenaars. Zo kun je gemakkelijk beroep doen op de flexibliteit van de verhuurders, maar je krijgt genoeg privacy om te doen waar je zin in hebt. Alles mag, niks moet. Laat de vakantie maar beginnen! Nu komt dit ook tot uiting in hun huisstijl.
// logo & huisstijl: kleurenpalet, lettertypeset, illustratiestijl met illustraties, fotografisch communicatieconcept en fotoshoot, aanleg beeldenbank
// website ontwerp
// visitekaartje, flyer, bierviltjes, wenskaartjes, social media, Word-template, beleeftafel, vlag
// logo & identiteit: kleurenpalet, lettertypeset
// concept voor de huisstijldragers
// Raf Sterken, voorzitter CBLB //
// positionering
// logo & identiteit: kleurenpalet, lettertypeset, illustratiestijl met illustraties, fotografisch communicatieconcept
// website
// visitekaartje
// Kwinten Rummens, Zaakvoerder Securo Journo //
Met opleidingen over interessante en actuele topics organiseert CBLB middag opleidingen om de Limburgse advocaten op de hoogte te houden van de meest recente ontwikkelingen die nuttig en noodzakelijk zijn voor de uitoefening van hun beroep. Voor hen ontwierpen we een logo met een visuele connectie naar de Balie van Limburg.
// logo & identiteit: kleurenpalet en lettertypeset
// Raf Sterken, voorzitter CBLB //