Over ons
leer ons beter kennen
Fiere klanten die het verschil maken met hun stralende identiteit, website en communicatie.
Eetexpert is een onafhankelijk kenniscentrum bij eet- en gewichtsproblemen. Door de groei van hun projecten en informatie was hun website en kennisbank een echt doolhof, niet gebruiksvriendelijk en dat in een verouderde huisstijl. Met de nieuwe identiteit vesterkt Eetexpert haar positie als kenniscentrum door haar informatie op een professionele manier te presenteren op haar website waar de zorgverleners de informatie gemakkelijk terugvinden. eetexpert.be
// logo & identiteit: kleurenpalet, lettertypeset, iconenset, fotografisch communicatieconcept met aanleg beeldenbank
// website
// Powerpoint template, template informatiefiches, roll-up banner
// Cato Nys, Wetenschappelijk medewerker Eetexpert //
Mundia, vroeger LENNZ (Leuvens Netwerk Noord-Zuid) wilt een platform zijn waar verbinding, onderling leren en uitwisseling centraal staan. Deze nieuwe richting had een nieuwe naam en huisstijl nodig. Ze klopten hiervoor aan bij Studio Han en kregen een professionele uitstraling waar er letterlijk ruimte wordt gemaakt om elkaar te inspireren. Verder zorgde Tine voor de nieuwe naam en ondersteunde ze Mundia in hun strategie. Top team en top resultaat als je het mij vraagt!
// naamscreatie
// logo & identiteit: kleurenpalet, lettertypeset, fotografisch communicatieconcept en aanleg beeldenbank
// visitekaartje en poster die tevens als flyer gebruikt kan worden
// Bram Cleys, coördinator Mundia //
Omdat de oorspronkelijke praktijk niet meer voldeed aan de noden, besluiten de oogartsen van Herent een nieuwe praktijk te bouwen. Dit was het juiste moment om hun identiteit te professionaliseren. De kleuren van de identiteit werden mee opgenomen in het interieur zodat alles 1 geheel vormt.
// logo & identiteit: kleurenpalet, lettertypeset
// visite- en afsprakenkaartjes, briefpapier, interieur-integratie
// Carolien De Graeve, oogarts //
De vorige website van de huisartsenpraktijk was verouderd. Ze hadden nood aan een nieuwe, moderne website die hun professionaliteit uitstraalt én die gebruiksvriendelijk was voor de patiënt. Zowel de jonge als oudere generatie dokters zijn nu fier verbonden te zijn met de praktijk en laten graag aan de buitenwereld zien waarvoor zij zich elke dag inzetten: hun patiënten. huisartsengroeparcade.be
// identiteit: kleurenpalet, lettertypeset, iconenset, illustratiestijl, fotografisch communicatieconcept met aanleg beeldenbank
// website
// medisch secretariaat Huisartsengroep Arcade //
Een medisch schoonheidsinstituut voor hem en haar waar je echt kunt thuiskomen, ontspannen en genieten. De ervaring die je in het schoonheidssalon kreeg, stemde niet meer overeen met de verouderde website. We fristen de huisstijl op en paste hem toe op de nieuwe website. Zo krijgt de bezoeker een totaalervaring: zowel op de site als in het salon.
// logo rebranding & identiteit: kleurenpalet, lettertypeset, iconenset, illustratiestijl, fotografisch communicatieconcept met aanleg beeldenbank
// website
// bedanktkaartje, kadobon
// Anne-Lies Schoolmeesters, zaakvoerder Sanitas //
Het vakantieverblijf is thuiskomen op vakantie. Het verblijf bevindt zich onder hetzelfde dak als het woonhuis van de eigenaars. Zo kun je gemakkelijk beroep doen op de flexibliteit van de verhuurders, maar je krijgt genoeg privacy om te doen waar je zin in hebt. Alles mag, niks moet. Laat de vakantie maar beginnen! Nu komt dit ook tot uiting in hun huisstijl.
// logo & huisstijl: kleurenpalet, lettertypeset, illustratiestijl met illustraties, fotografisch communicatieconcept en fotoshoot, aanleg beeldenbank
// website ontwerp
// visitekaartje, flyer, bierviltjes, wenskaartjes, social media, Word-template, beleeftafel, vlag
// logo & identiteit: kleurenpalet, lettertypeset
// concept voor de huisstijldragers
// Raf Sterken, voorzitter CBLB //
// positionering
// logo & identiteit: kleurenpalet, lettertypeset, illustratiestijl met illustraties, fotografisch communicatieconcept
// website
// visitekaartje
// Kwinten Rummens, Zaakvoerder Securo Journo //
Met opleidingen over interessante en actuele topics organiseert CBLB middag opleidingen om de Limburgse advocaten op de hoogte te houden van de meest recente ontwikkelingen die nuttig en noodzakelijk zijn voor de uitoefening van hun beroep. Voor hen ontwierpen we een logo met een visuele connectie naar de Balie van Limburg.
// logo & identiteit: kleurenpalet en lettertypeset
// Raf Sterken, voorzitter CBLB //